szerda, augusztus 26, 2009

Kiskanállal egyedül


Nyaralásunk alatt jött az ihlet, hogy egyedül egyek. Mármint, hogy kanállal egyedül, mert kézzel eddig is pakolgattam a számba a finom falatokat. Kanalat ragadtam és betuszkoltam egy-két falatot a számba. Ez volt szombaton, majd vasárnap este elmentünk egy étterembe vacsorázni és hol máshol találja ki és ragaszkodik hozzá Blanka lány, hogy egyedül egyen, (próbálkozzon) kanállal, mint egy étteremben anya ölében:-) Anya meg azon küszködött, hogy ne hagyjunk hatalmas disznóólat magunk után:-) Mert hát azért nem minden talál be a számba.
Hazajöttünk és nincs mese, már kell a külön kistányér meg a kiskanalam. Egyre ügyesebb vagyok már mennyiségek is landolnak a számban:-) Így most úgy eszünk, hogy két kistányérban van az ennivalóm, egyikből etet anya vagy apa, másikból én eszem egyedül. Anya azt szereti legjobban mikor joghurtot vagy levest eszek egyedül. Én meg nem értem miért aggódik…:-)