csütörtök, szeptember 03, 2009

Zenebölcsi


Egyik játszóteres - uszis kispajtáséktól tudtuk meg, hogy itt a közelünkben van zenebölcsi. Ma délelőtt el is mentünk anyával kipróbálni. Nagyon sok játék van ott. Az első félórában olyan van, hogy egy körben ülünk-állunk és anyával és a többiekkel együtt mondókázunk, énekelünk, mocorgunk, aztán jöhet a másik fél óra amikor mindenki azzal játszik amivel akar. Mondanom sem kell engem inkább a játékok kötöttek le. Mondókázás közben is el-el lógtam a játékok felé. Meg nem is értettem mindig mi folyik ott, mert egyszer adtak sok-sok labdát amit lehetet gurígatni akinek csak akarjuk, de aztán egyszercsak hopp, azt mondták vége ennek a játéknak és összeszedték a labdákat. Én nagyon szeretem a labdákat. Voltak ott más gyerkőcök is, 7 -en vagy 8-an voltunk. Úgy gondolom izgis volt, biztos fogunk máskor is menni.